« Fun at the Fair | Main | It´s a Miracle! »

February 28, 2010

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://www.typepad.com/services/trackback/6a00d8341ff4d153ef0120a8e1d135970b

Listed below are links to weblogs that reference Help, I´ve Been Hijacked by Hats!:

Comments

EvaL8

Vad fina dom blev vantarna.

Maria

Den är superfin! Jag har redan bett Nina på Nysta att kontakta mig så fort hon får in mönstret.
Jag ser verkligen fram emot att sätta igång!

Hälsningar från Maria (som sällan stickar flerfärgat, men ibland bara måste man ju!)

jackie

I like the hat :-) I'm sure your Mom is thrilled.
If its any consolation, my knitting Olympics didn't go as planned either, its that thing called "Life" that got in the way. Looking forward to the Pink Bohus pictures!

miastick

Hej, tack för tips om flerfärgsstickning. Håller du trådarna på varsitt finger när du håller dem i samma hand? Har du kontrastfärgen närmast dig då eller?
Innan jag lärde mig fairisle-tekniken gjorde jag så, tycker dock att jag stickar jämnare nu. Men din jämnhet kan man ju inte direkt klaga på...
Har köpt och tänkt sticka karin kurbits, kanske jag ska köra med trådarna i samma hand nu då.

Marie

Å .... Vilken fin mössa .... fina färger .... vad är det för garn du Använt???
Vantarna är Också Lika fina .....
Allt du gör blir så fin .......

Maisi

Beautiful mittens!

Linda

Hva slags garn bruker du som bunnfarge?

Linda

På luen?

Inger Steinbauer

Å vilka fina kurbits-mössor. Var kan jag få tag i mönster/beskrivning och till dessa?

jackie

:-) anything new on the cool Dog hat you knitted last year,LOL. I'm a pet mom.

The comments to this entry are closed.

Photo Albums

Blog powered by Typepad

Become a Fan